Tuesday, August 18, 2009

Boyot Memboyot

Hish2..BOYOt2...makan jer keja dia..tu yang perut memboyot sampai tak larat bangun sampai tikus lalu pun boleh tengok sambil menjeling ke arah tikus tu. Boyot ni memang feberet famili aku, padahal banyak jer kucing kucing dalam sangkar kat depan rumah tu tapi nak gak si Boyot ni.

Kenapa saya suka kucing saya?
Sebab dia Bestttt


Kenapa saya suka kucing saya?
Sebab dia comeyyy


Kenapa saya suka kucing saya?
Sebab dia suka makan durian..


Kenapa saya suka kucing saya?
Sebab dia suka makan sambal udang, bagi satu pastu nak lagi.pastu kalau dia nak pandai lak mintak mintak dengan cara "wink -wink" mata dia.


Kenapa saya suka kucing saya?
Sebab dia suka makan apa yang kita orang makan, Mc D, KFC dan macam - macam lagi dia boleh makan


Kenapa saya suka kucing saya?
Sebab dia BOYOT..







Nak beli baju boyot ni mahal tau sampai 28Rm itu baru baju jer, dah sama harga ngn baju jalan aku. Oleh yang demikian aku n my sis beli baju baby 18 - 24 bulan baru 6.90rm jer..Siap belikan setokin baby lagi yang harga 4.90rm 2 pasang so boleh pakai keempat- empat kaki boyot. Sebab boyot jantan belikan dia nya warne biru..










2 comments:

redghost said...

eeee boyot.wek wek

Anna said...

apa lagi g la basuh...