Friday, June 27, 2014

Cantik Tapi..

Assalammualaikum...

Selalukan pagi-pagi bila ada kat opis macam ada rasa satu mood nak sombong.. Padahal tak de apa pun nak di sombongkan.  Mungkin rasa macam cantik kot pastu makeup pun fresh lagi..glowing glowing gitu. Hihihi..Lepastu buat sebok sebok kehulu ke hilir "ketak ketuk ketak ketuk" bunyi kasut..Kata pakai heel.. Kedepan kebelakang buatlah sampai dua tiga kali sampai orang tegur.. "Busynye dia.. nak pergi mana tu?. Intan pun jawab " Nak pergi tingkat 10" EEee cantiknya Intan?" Kak  Su yang suka puji macam tu.. *Kak Su Sweet talker tau... 

Cantik? kedip kedip bulu mata Intan..  Kak su kata "Cantik lah.. Baju cantik, kain cantik, muka cantik tudung pun cantik.." Intan terus pergi kat meja kak Su, sebab rasa macam bersalah dia da kata Intan cantik tapi Intan nak terus blah pulak, so kena la singgah.. Pastu kata kak Su lagi.. Intan pakai tudung cantik, macam orang Brunei.. Hahahaha Intan tanya la orang Brunei yang apa? Dia kata orang Brunei je tak de yang apa-apa.. Intan pun kuar la dari situ.. Intan pun bagi tau la Ira. Ira!!! Kak Su kata akak cantik macam orang Brunei.. *Bangge Bangge.. Pastu Ira kata " Ye lah.. Orang Brunei yang BIMBO.."
Intan terus blah.. Benci tau..

Kata kak Su, dalam hidup Intan penuh dengan BERANGAN je.. Semua benda nak berangan.. Diantaranya meh baca sini. Tak pe lah.. Berangan kan free..  

Toodles 
IntanBrunei


Betul ke orang Brunei suka pakai tudung satin macam ni??






2 comments:

Lavender violet said...

haah btol..
kwn kite kt brunei mmg suka tudung corak2 cmni..
tp cantik intan pakai..
sesuai je hehe

Anna Dayana said...

LV

sesuai je..bulat je.. Hahahaha..
Orang Brunei cantik2 tak? hehehe
TQ LV..