Thursday, May 13, 2010

Kotak oh Kotak

Esok ada acara beramai – ramai membuat 5s. Konun aku nak senangkan so aku nak buat lah arini kerja-kerja tu tapi tak sampai setengah jam aku dah surrender. Sebab kotak kat tempat aku ni ada lebih pada 5..siut betol..berat lak tu sebab banyak benda dalam tu. Mana taknya doc tu semua dari tahun 80an pun, tensi aku nak sorting, listing and labeling.. sakit tangan-tangan aku. Sebab malas, aku masukkan semua fail2 tu dalam kotak than nanti tanya big boss nak ke tak, kalau tak nak senang jer masuk dalam tong sampah. Yes… mudah bukan.hehehehe


Kotak ni kembar dua..siut betol la kotak ni…sempit tau tempat aku
Kotak ni kembar empat, kotak ini telah menyusahkan laluan otang ramai untuk membuat photostat


Ini bapak kotak, sebab dia yang paling besar dan putih serta berwarna-warni ..menyemak jer kat sini…
Nampak tak kat belakang tu ada dua jug air, kadang –kadang tempat aku ni dijadikan second pantry..hishhh

1 comment:

Ayuraza said...

tolong wat 5s kt tmpat ai keje bleh?hehe
nice blog btw..
come visit me..